Рекорден брой посетители на международното изложение на керамични плочки Cersaie.
За трета поредна година, KAI GROUP участва на международното изложение на керамични плочки Cersaie, което се проведе е Болоня, Италия от 26-30 Септември.
Tази година, изложението отчете рекорден брой посетители, като за първи път в историята на панаира, чуждестранните посетители надхвърлиха 50 000 от общо 106 000 души в рамките на 5 дни.
Както винаги, изложението събра на едно място производители, архитекти , интериорни дизайнери, майстори, журналисти и крайни потребители. Събитието не само се утвърди като водещо в керамичния сектор в Европа, но и се превърна в движеща сила за международната търговия.
KAI GROUP бе сред 491-те производители на плочки от общо 852 международни изложители от 43 различни страни. Българският производител представи своите нови и актуални продукти, които събудиха интереса на посетители от различи краища на света и застана редом до тези, които диктуват световните тенденции керамичната индустрия.
Необходимите бисквитки допринасят за това Сайтът да е достъпен, като активират основните му функционалности, като възможности да се разглеждат страниците му или да се влиза в защитени зони. Сайтът не може да функционира правилно без тези бисквитки. Тази категория включва „технически бисквитки“, които са активни през цялото време и не могат да се изключат от Потребителя. Съхраняването и достъпът до информация от тези бисквитки от страна на Администратора не изисква съгласие от Потребителя тъй като такива действия се обосновават от легитимния интерес на Администратора съгласно чл. 6, буква f) от Регламента, а именно необходимостта на администратора на данни да гарантира правилното функциониране на Сайта.
Име
Доставчик
Валидност
Описание
frontend
kai.bg
1 час
Идентифициране на потребителя, информация за визуализация на сайта.
frontend_cid
kai.bg
1 час
Сесия, информация за визуализация на сайта.
cookielaw
kai.bg
2 години
Съхранява информация за приетите бисквитки
test_cookie
google.com
1 ден
Използва се за проверка дали браузърът на потребителя поддържа бисквитки.
CONSENT
google.com
13 месеца
Статистически бисквитки
Статистическите бисквитки помагат на собствениците на Сайта да разберат как потребителите взаимодействат със Сайта, като събират и предават информация в анонимна форма, за да идентифицират, например, най-много и най-малко популярните страници на Сайта и методите на повтарящо се сърфиране, използвани от потребителите, и подобряват работата на самия уебсайт. Категорията статистически бисквитки включва „бисквитки за анализ“. Съхраняването и достъпът до информацията, съдържаща се в статистическите бисквитки на Сайта изисква предварителното съгласие на Потребителя съгласно чл. 6, буква а) от GDPR.
Име
Доставчик
Валидност
Описание
__utma
.google.com
1 година
Тази бисквитка следи колко пъти даден посетител е бил на сайта, отнасящ се до бисквитката, кога е било първото им посещение и кога е било последното им посещение. Google Analytics използва информацията от тази бисквитка, за да изчисли неща като дни и посещения за покупка.
__utma
.google.com
30 мин
Бисквитките B и C са братя и работят заедно, за да изчислят колко време отнема едно посещение.
__utma
.google.com
30 мин
Бисквитките B и C са братя и работят заедно, за да изчислят колко време отнема едно посещение.
__utma
.google.com
6 месеца
Съхранява източника на трафик или кампанията, която обяснява как потребителят е достигнал до вашия сайт.
__utma
.google.com
6 месеца
Следи откъде е дошъл посетителят, коя търсачка сте използвали, върху каква връзка сте кликнали, каква ключова дума сте използвали и къде по света е бил, когато сте осъществили достъп до уебсайт
facebook.com
3 месеца
Маркетингови бисквитки
Маркетинговите бисквитки се използват за проследяване на посетителите на Сайта, идентифициране и запаметяване на навиците и/или тенденциите или предпочитанията им, които се извеждат от поведението им при посещение на Сайта. Тази категория също така включва
бисквитки, използвани за ремаркетинг или за пренасочване на действия към уебсайтове на трети страни („социални плъгини“) и те също могат да се използват за проследяване или оценка на ефективността на онлайн рекламните дейности. Потребителската информация, получена чрез тези бисквитки, може също да бъде комбинирана от трети страни с друга информация, свързана със същия потребител, която вече е в тяхно притежание, с цел обогатяване на потребителския профил. Целта в този случай е да се показват реклами, които е по-вероятно да заинтересуват и ангажират отделния потребител и следователно да имат по-голяма стойност за трети страни издатели и рекламодатели. В резултат на това инсталирането и достъпът до информацията, съдържаща се в този тип бисквитки, е предмет на предварителното съгласие на Потребителя, съгласно чл. 6, буква а) от GDPR.
Име
Доставчик
Валидност
Описание
AID
.google.com
13 месеца
Информация за реклами
CONSENT
.google.com
13 месеца
Информация за дадените съгласия
NID
.google.com
6 месеца
Информация за реклами
_fbp
facebook.com
3 месеца
Използва се от Facebook за предоставяне на поредица от рекламни продукти, като например наддаване в реално време от рекламодатели трети страни.
IDE
.google.com
1 година
Използва се от Google DoubleClick за регистриране и отчитане на действията на потребителя на уебсайта след преглед или щракване върху една от рекламите на рекламодателя с цел измерване на ефикасността на рекламата и представяне на целеви реклами на потребителя.
pagead/1p-user-list/#
.google.com
В рамките на сисията
Проследява дали потребителят е проявил интерес към конкретни продукти или събития в множество уебсайтове и открива как потребителят навигира между сайтовете. Това се използва за измерване на усилията за реклама и улеснява плащането на такси за препоръка между уебсайтове.
pagead/landing [x2]
.google.com
В рамките на сисията
Събира данни за поведението на посетителите от множество уебсайтове, за да представи по-подходяща реклама - Това също позволява на уебсайта да ограничи броя пъти, в които им се показва една и съща реклама.
tr
facebook.com
В рамките на сисията
Използва се от Facebook за предоставяне на поредица от рекламни продукти, като например наддаване в реално време от рекламодатели трети страни.